nuffnang ads

May 28, 2018

suasana hari lahir ke 33 tahun

masa ni duduk di kusyen kegemaranku..

pagi tadi aku terjaga sebab dengaq orang bagi salam dari luaq rumah.buka pintu.rupanya kawan mak.cik noma.aku jemput masuk dan aku pi singki cuci muka.kami bersembang kosong.beberapa minit lepas tu mak sampai.

mak takleh posa sebab pi check gigi gusi berdarah.cik noma pun tak berapa sihat.mak dan cik noma sama sama tak posa..
sekali imbas aku jalan ke dapoq ambik penyapu.terpandang cik noma sedang layan air.aku tak pasti air apa mak jamu.terbayang bayang air kopi..hehee

selepas solat zohor aku kutip benih bunga ulam raja sebab nak tukar dengan orang kampung yang tanam bunga yang sama tapi warna kuning..yang kami warna oren.dulu masa dok benkel kuih talam kat seberang jaya ada warna kuning dan oren.

lepas selesai kutip bunga.aku bosan lah.takdak keja nak buat.saja syok syok susun bunga oren ulam raja kat keta fatin hehee...masa dia nak naik keta dia.dia terkejut.hehee..

lepas aku sidai kain.aku join mak pi kutip cabai..tak banyak sangat hasil cabai.petang skit lepas mandi.aku dan mak pi pekan penanti.mak pi salon tapi aku tak ikut.aku pi jimat mini market cari barang skit.

usha apa yang berkenan.aku pun memilih.marker pen 24 warna.aku ambik brand paling murah ja.yang mahal pun macam sharpie tu pun lekat dekat kertas belakang juga.dah nama pun marker.

selesai bab marker.aku turun ke tingkat bawah dan mencari makanan untuk layan tv malam ni.aku ambik barbie pocky perisa strawberry dan pocky coklat mix oreo.satu lagi barbie candy sebab nampak cantik dan sedap.rasanya candy tu macam yang aku pernah makan dulu perisa mint.sedap tapi brand lain.aku ambik pun sebab barbie.konon nak sama dengan pocky barbie lah hehe..

sekian berita tamat

No comments: