nuffnang ads

May 20, 2018

terapi seni

aku masih duduk di kusyen kegemaranku sambil menonton tv dengan perut pedih sebab posa..

entri sebelum ni aku ada juga cerita pasal buku warna ni.tapi sengaja aku sambung lagi.sebab suka..

baru baru ni aku pi eco shop.beli buku warna dan pencil warna sekali.balik rumah teruja dan terus lah mewarna..
alaaa hasil warna dia tak berapa minat sebab warna dia susah nak lekat jenuh tekan.warna pun semua warna pastel.

aku nak warna terang juga.terpaksa lah beli pencil warna luna.tapi ada yang tak cukup lengkap rasanya warna dia.pink dan putih takdak.terpaksa ambik pencil warna eco.

buku warna eco boleh tahan cantik juga lukisan dia.aku ambil lukisan bunga dan orang.sebenarnya aku berminat dengan lukisan bunga mandala atau zentangle.tapi nampaknya kat eco takda.terpaksa lah aku cari kat kedai buku mesti ada.

sebelum aku kembali dengan hobi seni mewarna.aku dah tengok corak mandala atau zentangle.teringin juga nak try.semalam lepas aku warna lukisan bunga daisy.aku try lukis corak zentangle.nampak menjadi juga tapi masih tak cukup sempurna.

aku rasa cuti kali ni.aku nak pi kedai buku kat jimat mini market pekan penanti.aku nak cari shapener/buku lukisan/pen maker kecil warna hitam.

tapi rasanya dekat eco shop ada..kalau ada jimat skit la duit aku.hehee

bagi aku lah..menulis melukis dan mewarna adalah satu terapi.sebab tiap kali aku siapkan seni aku walaupun tak berapa cantik tapi aku rasa gembira sangat.stress dengan masalah rasa semua hilang macam tu saja.penat bekerja semua dah lupa.

aku masih menunggu masa beberapa jam lagi untuk mencari rezeki sebening di tepi longkang...
syoklah plak niaga bulan ramadhan ni.berapa jam saja kerja.kalau lah hari biasa pun macam ni kan syok.

tapi aku lebih suka dok rumah buat bisnes online.hehe boleh layan drama kat tv..

sekian berita tamat

No comments: