nuffnang ads

May 20, 2018

yey hidup gembira seperti biasa

masa ni aku duduk di kusyen kegemaranku semula.setelah seminggu lebih kurang aku tinggalkan.

2 hari lepas kai adik aku balik rumah.masa tu kami nak bergerak pi niaga dah.tiba tiba kai yang tengah tidoq tu mangkit.dia bagitau dia beli tv.dok dalam keta.

kami pun pi belek dalam keta dia..yes malam ni aku akan teruskan kehidupan gembira aku seperti biasa.walaupun tv terpakai aku tak kisah skit pun.janji boleh tengok clear.

lepas ni macam macam rancangan boleh tengok..seminggu lebih kurang lah aku tertinggal banyak rancangan.

pagi ni aku tengah layan my little pony..cerita kartun yang paris hilton suka tu..aku jarang tengok cerita ni.ni entah kali ke berapa tak pasti.cerita dia boleh tahan la.jalan cerita pun boleh tahan.tapi aku lebih minat tengok warna dalam cerita tu.warna warni cantik.

sekian berita tamat

No comments: