nuffnang ads

Jan 6, 2019

aku bukan siapa siapa ep 9

masa ni aku lepak kat kusyen ruang tamu..

aku sedang membaca entri lama aku dan teringat hal kawan yang sorang ni..nama dia aku terpaksa rahsiakan dan aku letakkan nama dia dengan huruf depan saja..

masa aku tengah aktif main wechat.ada sorang yang agak rapat dengan aku dan teringin nak jumpa aku..nama dia s..masa ambik aku dekat bawah hiway dekat rumah aku naik keta viva.dia bawa kawan dia untuk drive keta.aku tak berapa ingat nama nama kawan yang s perkenalkan kat aku.tapi depa smua ok ja la dengan aku..aku tidoq 1 hari rumah sewa depa.tak banyak kenangan best pun dengan depa cuma yang jadi uniknya sorang tu nama sama dengan aku.sorang lagi nama sama dengan s..kami berempat keluaq makan waktu petang dekat warung yang aku sendiri pun tak berapa ingat.tapi rumah sewa s tu area sungai petani sebab depa semua student..syok tengok depa jadi student.aku pun teringin tapi nasib tak menyebelahi aku..aku bukan pandai mana.

selepas depa hantar aku petang tu dekat tepi jalan kampung rumah aku.ada la chat aku sekali dua..tak lama kemudian depa diam terus...ya aku sedar diri aku..dah la tua dari hampa.pastu aku ni tak punya apa apa dan bukan siapa siapa..itu lah manusia..berkawan tak pernah jujur dan seikhlas hati..

sampai ke hari ni.sorang pun tak pernah rasa nak chat aku..tak apa lah..aku masih ingat hampa semua..rindu tu ada la juga..terima kasih banyak sebab bawa aku jalan jalan pusing sungai petani dulu..

sekian berita tamat

No comments: