nuffnang ads

Jan 30, 2019

dia buat perangai lagi

masa ni aku masih dok rumah sewa kakina kat desa murni..baru lepas makan.kak ina masak sayur sawi..ikan temenung goreng dan sambal.

kononnya semalam kawan aku yang sekoq ni ajak pi cari keja kilang plastik.tapi aku dah agak.dia tak mungkin akan mai..tepat sekali dia memang tak mai pun..mengarut betoi kawan aku sekoq ni..geram hanya tuhan yang tahu.dah banyak kali sangat dia buat macam ni dekat aku..aku ja setia berkawan dengan dia..

semalaman aku google cari keja kilang sebelah sini..tapi semuanya buat aku rasa kecewa..banyak yang takdak van..kena ada result spm..semua tu jadi satu masalah besaq kat aku..macam lah orang ada spm dan ada transpot sendiri pandai buat keja.dah nama pun kilang..sediakan saja lah van macam zaman aku keja kilang dulu..banyak saja van..boleh saja depa sediakan.

nampaknya aku kena tunggu info dari kilang jahit..esquel atau pen apparel..mana mana dapat aku keja saja.dah malas memilih milih sebab sama ja.tetap kilang jahit..

aku target nak keja sampai dapat beli keta.pastu aku nak apply kilang jahit sebelah sini..harap semua berjalan lancar..

sekian berita tamat

No comments: