nuffnang ads

Jan 3, 2019

selamat tinggal desa ku

masa ni aku baring dalam bilik tidur aku dan paah..sebelum tu kakina tidur dengan anaqi...hari last aku tidur sini..

entah kenapa sebulan dua ni.family aku selalu bergaduh hanya kerana salah faham.mak marah marah..abang dan fatin pun sama..entah kenapa sampai mak lansung tak sembang dengan aku.mungkin sebab aku bergeng dengan kakina kot..takkan sebab tu..hemm entah lah..

paah dah balik terus dok sini..aku happy hanya tuhan yang tahu tapi paah tak nampak semua tu..tak pa lah...biaq lah aku saja yang rasa teruja diam diam paah balik sini..

apa boleh aku buat...aku kena keja dan dok asrama kilang sebab van tak dak.tapi aku tak sangka betoi..aku kena ikut kakina sekali pi dok rumah dia..lepas ni camna pun aku tetap kena dok jauh..dok asrama kilang..

aku rindu sangat kat family aku..rindu sangat sangat nak bergelak ketawa walaupun seketika..selalunya banyak bergaduh dari ketawa tapi itu lah family aku..

sekian berita tamat

No comments: