nuffnang ads

Jan 3, 2019

masih di sini

masa ni aku dah masuk khemah aku..

aku sangka semalam malam terakhir aku tidoq sini..rupanya tak..
hari ni tak banyak aktiviti..hanya sibuk di hospital..balik dari hospital.kami singgah eco shop.beli barang skit.. aku beli gelas plastik emoji smile yang aku tengok dah lama nak beli.. settle di eco shop.kami menuju ke kedai kek.. kami beli kek..balik terus makan..tu pun aku tak puas puas nak makan lagi..tak pa tunggu aku keja nanti.aku nak beli lagi..
lepas makan kek.aku kakina dan anaqi terus tidoq sampai ke mahrib..letih sangat...

hari ni kilang esquel masih takdak kabar berita..entah sampai bila..tapi bagus juga..boleh aku settle hal klinik..dan esok kemungkinan aku nak pi gunting rambut lagi..nak pi keja tak lama dah.rimas rambut tak terurus..

tapi bila kakina sebut pasal kilang kecil kat desa murni tu buat aku terpikir..bagus gak aku try tanya kilang situ.keja situ sementara waktu sebelum melangkah masuk kilang jahit yang lebih besar.tengok lah camna..lepas settle hal hal klinik.aku dapat tarikh baru.lega skit.jarak jumpa doktor tu 2-3 bulan juga.boleh aku fokus keja..cuma kena cuti untuk ambik ubat saja..

kepala pun pening tapi masih nak main handphone lagi..terbayang kek di atas meja...

sekian berita tamat

No comments: