nuffnang ads

Sep 12, 2019

aktiviti tiba tiba #karatstory

masa ni lepak dalam bilik mak..yang lain buat hal sendiri..

hari ni sepatutnya aku dan mak cod pakaian dekat costemer tapi costemer pulak buat plan mengejut..nasib baik la kami tak naik jambatan lagi.baru depan rumah..ishh aku boleh bayangkan la kalau pi sana tunggu dia hantar location.memang rugi la duit tol..minyak lagi..dengan duit pun tak banyak..

fatin pun beli tiket online..aku dan mak singgah dekat gerai paah dulu.berapa minit kemudian baru pi sunway carnival mall..kami park tapak billion mall.pastu jalan kaki ke sunway dan terus menuju ke pangung wayang.aku beli popcorn dan air milo..berapa minit kemudian kami masuk..nasib la sempat..aku dan mak enjoy layan movie..

selesai movie.kami keluar cari watsons dan aku beli barang skit..bb cream plak dah malas pikir..last sekali ambik juga la brand garnier sebab cukup la bajet aku.mahai pun kadang sama ja..

dalam perjalanan balik rumah.aku ajak mak singgah tepi sawah padi yang mak teringin nak bergambar..kami pun singgah.pastu buat video skit..terus balik rumah.

sekian berita tamat

No comments: