nuffnang ads

Sep 12, 2019

cari windbreaker colourfull

masa ni aku baring dalam bilik bersama susu panas dan si paah..

siang tadi aku dan paah niaga tapak baru dekat warung mini.tak lama lagi siap warung mini tu boleh dah mula niaga dalam tu..

tengah hari macam tu.aku nak pi toilet.area situ aku taktau kat mana paling dekat.aku hanya terpikir pasal toilet nasi kandar dekat mf mart bundle saja.dalam cuaca panas.aku berjalan menuju ke nasi kandar.selesai semua aku beli air.aku minum sambil berjalan menuju ke mf mart bundle..

setibanya aku di dalam mf mart.macam biasa.aku teruja sangat dengan barang dalam tu.aku mulakan misi mencari windbreaker colourfull..

sambil cari slow slow..aku terjumpa windbreaker kuning...alaa kuning lagi..banyak juga yang aku berkenan tapi semuanya tak da jenis hoodie..yang ada pun tak menarik sangat..yang menarik plak takdak hoodie.dah tu plak asyik warna kuning saja semua..

time pilih tu aku ada la buat vlog skit.aku try windbreaker 1 design..pastu aku terjumpa t shirt game..corak jenis t shirt viral dekat shopee tu..harga shopee rm18 macam tu la seingat aku..aku beli bundle rm8 ja..jadi lah..janji boleh pakai..ikutkan hati aku nak saja beli semua yang aku try tu.tapi macam biasa la.semua di sebab duit...duit..duit..

aku rasa ada kot dalam hampir 2 jam aku kat dalam bundle tu.lama sangat tu sebab cuaca panas kat luaq.aku tunggu teduh sambil pilih pakaian..

balik dari mf mart.aku singgah makan mee goreng dekat warung depan jms.tak dak selera pulak.aku bungkus la bok pi dekat paah..dia makan sampai abis..aku edit video sambil tengok dia makan..

abis edit video..bila aku tengok sekali lagi video tu..best juga buat vlog macam tu..nampak spontan dan real life..takdak la terlalu fokus macam shoot movie..lepas ni kalau nak shopping lagi.aku nak shoot macam tu lagi la..puas hati la pulak bila edit letak semua video tu sekali..jadi ramai macam meriah plak..

semenjak dua menjak ni jadi teruja pulak dengan windbreaker..dulu pernah tengok youtuber pixielocks buat review pasal dia shopping dekat jepun dengan kawan dia.ada part depa masuk kedai yang sempoi *suka design kedai tu*
kat dalam kedai tu depa jumpa windbreaker comel comel semuanya.semua warna pastel..time tu aku dah mula teruja nak cari.
aku pernah nampak dekat mf mart berlambak.tapi kecewa bila time nak beli terus susah nak jumpa dah.

sekian berita tamat

No comments: