nuffnang ads

Sep 9, 2019

shoot filmvlog dengan jacket wind breaker kuning #karatstory

masa ni baru lepas makan...

shoot hari ke dua...
sebenaqnya aku terlepas pandang pasal aku joging hari kedua..aku lupa nak share dekat sini..*eh eh cam mana bleh lupa ni*

aku bangun macam biasa tapi kali ni aku hanya jalan kaki.nasib baik la sebelum tu aku dan mak pi mf mart.aku dapat 1 hoodie plastik sesuai la untuk joging.yang bestnya aku dapat tu size longgar.selesa la untuk aku pakai.yang lama tu bukan tak ok tapi ketat dah la sebab aku makin berisi.memang aku nak sangat beli hoodie baru tapi bukan jenis plastik tapi kain..tiba tiba terjumpa jenis plastik.aku terus ambik..*teringat seakan jaket youtuber pixielocks.yang dah lama aku cari*
selalunya ada dekat butik mahal la.tapi nak beli mahal la pulak tak mampu.jadi aku pun cari la dekat bundle..tak sangka ada banyak..hoodie yang aku beli tu orang panggil wind breaker jacket..

kebetulan time ni trend pakaian sport yang shopee punya banyak jenis line tepi ada tulisan.aku pun terus ambik dan try yang lain plak.berkenan juga tapi di sebabkan duit pun tak berapa nak ramai buat masa ni.terpaksa la aku beli 1 saja..aku nampak hoodie tu seakan billie eillish punya aku terus ambik tak pikir lama..harga murah sangat rm8 macam sling bag kulit aku pernah dapat dulu.tu pun mak yang pilih dan paksa aku ambik juga sebab murah.
memang aku berkenan lama dah jaket windbreaker ni.nak cari windbreaker retro 80an 90an punya..kalau boleh dapat colourfull lagi cute...
nanti aku nak beli lagi la.nak tambah koleksi lagi.ada banyak senang sebab tiap kali joging mesti peluh.mana boleh balik gantung dekat hanger selain kena cuci.esok nak pakai takdak yang lain pulak.aku plak bukan cuci kain setiap hari.

shoot dengan hoodie kuning
setibanya aku seperti biasa dekat tengah sawah padi.aku stress dok kepit holder dekat tiang.tak berapa stabil tapi aku buat juga lah sebab aku takmau buang masa lama sangat..pilih punya pilih.try banyak kali berterabur semua video aku rosak.
*stress mula terasa kini*
aku terpikir lagu billie eillish bad guy..aku ambik tanpa pikir lama dan terus shoot.buat gaya seakan akan sama billie eillish..
check sekali lagi video tu.rasa puas hati aku terus post dekat tiktok/instagram story dan Facebook story.memang macam biasa ramai yang like...aku happy lagi semangat nak buat video..

sekian berita tamat

No comments: