nuffnang ads

Sep 3, 2019

dunia video #karatstory

masa ni aku baru lepas cuci pinggan mangkuk kat sinki dan perangat masakkan abang..yang lain dalam bilik masing masing dengan hal depa.fatin keluaq dengan kaklinda pekerja mak..

sehari dua ni.aku banyak luangkan masa dengan merakam video dari tiktok dan instagram.hobi merakam ni memang dari dulu lagi aku suka dan tak pernah bosan..aku suka sangat merakam.lepas aku rakam.aku rasa puas hati..senang hati..gembira sangat.perasaan tu macam perasaan menaip kat blog ni..tak kesah lah sapa nak baca atau tak.macam tu juga video yang aku buat.tak kesah sapa nak tengok atau tak.tapi kalau ada like/comment/share..tu semua bagi semangat untuk aku teruskan minat aku dalam dunia video ni..
aku memang takkan pernah rasa bosan sebab aku suka video dari gambar.sebab video suasana yang bergerak..gambar hanya nampak kaku..aku tak berapa suka la sangat..
boleh di katakan banyak sangat video yang aku pernah rakam.sampai family aku tak sangka aku rakam suasana sebelum bina benkel tepi rumah..masa tu semua masih muda..mak suka tengok semua suka tengok..time tu aku rasa lagi semangat nak buat video buat video dan buatttt videoooo..
biaq lah apa comment orang nak perlemahkan semangat aku pun..aku tetap akan buat.nak letak dalam hard dics macam tak cukup dah.banyak sangat video.
aku terpaksa upload dalam akaun youtube/facebook/Instagram/tiktok..
nak beli banyak banyak hard dics mana la aku mampu.dalam handphone pun dah banyak sangat video dan gambar tak tersimpan..tapi tak semua aku letak public.yang sesuai aku baru letak public.
dah lama sangat aku tunggu camera yang aku order dekat kai.sampai tahun 2019 masih takdak camera lagi...huhhh..

DRONE
aku sebenaqnya teringin sangat drone tapi tak mampu lagi nak beli..camera pun dah lari bajet..
*time dok menaip cerita ni lah adik aku fatin kalut nak try warna kuku aku..time tu juga lah ada orang teruja dengan video alien aku tu.ada la 2-3 orang DM aku..hehee thanks sebab sokong aku buat video..insyallah akan ada banyak lagi video yang menghappykan semua orang..

sekian berita tamat

No comments: