nuffnang ads

Sep 10, 2019

shoot video hari hujan #karatstory

masa ni aku lepak dalam bilik mak..yang lain dengan hal sendiri..

pagi pagi seperti biasa...jogging dengan windbreaker kuning.aku berjalan sambil reply mesej dari costemer..sepanjang perjalanan macam biasa..di sapa oleh penduduk kampung bukit indra muda..

setibanya dekat port selalu..aku pasang holder dekat besi..tapi...memang susah nak duduk elok.semua video aku hancur..mood apa semua lari..menari entah ke mana..sambil berbalas chat costemer..sambil pilih lagu tiba tiba aku tengok langit...alaaahh mendung..

aku gelabah apa semua dah masa tu..sambil tak buang masa aku rakam vlog sambil berjalan..kalau tak buat memang aku semakin kecewa sebab sempat buat 1 video untuk iklan..aku tak dak semangat sebab holder..holder memang betoi betoi mengecewakan aku lah..
kena beli holder baru yang tinggi..tapi nak beli tu lah entah bila..macam camera lah..tunggu bertahun tahun..last sekali rakam guna handphone la juga..kalau harap tunggu camera memang apa satu video takdak..cannel youtube aku kosong..blog aku kosong takdak cerita baru..tiktok pun harap dekat rumah...instagram apa tah lagi..memang membosankan semua tu..

time aku jalan.hujan semakin lebat.nasib baik la pakai windbreaker tak dak lah cepat sangat basah lencun..beberapa minit kemudian hujan pun berhenti..syukur..
setibanya aku di rumah..fatin pun tak bergerak ke gerai kuih lagi.tu tandanya masih awal pagi.tapi aku dah balik rumah..nak buat camna dah hujan tiba tiba..time tu nak rakam pun tak kena masa dah..sebab rumah aku jauh sangat dari bendang..kalau dekat memang aku akan shoot lama lama..

kadang aku terpikir nak shoot kat pokok reyang tiga saja.tapi masalahnya holder nak kepit dekat pokok pun dah tinggai tunggul saja..lagi pun kalau nak joging terus ke situ macam tak kena gaya lah plak kan..segan dekat jiran pun ada..hemm tapi lantak depa lah.suka hati aku lah.yang penting aku tak ganggu orang..
minat aku takkan pernah hilang.memang dah lama aku suka dunia video.cuma takda masa nak melayan minat aku ni..

stat ada tiktok.terus bersemangat nak shoot video dan terus shoot video banyak banyak sebab tiktok boleh edit macam mana yang aku nak.
kat youtube takleh edit.

hemm esok aku nak niaga tapak baru.dekat warung mini..kalau mak ajak aku pi mf mart lagi la..aku nak cari windbreaker lagi.nak cari yang colourfull..
dok buat vlog semuanya ulang ulang windbreaker yang sama pun jemu juga..

sekian berita tamat

No comments: