nuffnang ads

Sep 8, 2019

shoot hari ini #karatstory

masa ni hujan..aku lepak dalam bilik mak.yang lain buat hal masing masing...

pagi pagi lagi aku dah bangun awal pagi dan bersiap siap ke port sawah padi..tempat tu saja buat masa ni sesuai nak shoot tanpa ada gangguan tapi sebenaqnya memang ada juga gangguan.biasa la orang kampung pun dah mula rajin bersukan dah.pagi pagi lagi ramai yang berjalan waktu pagi di tengah sawah padi..

hari ni ada banyak juga video yang aku shoot walaupun ada skit gangguan dengan orang kampung..time dok shoot tu macam biasa lah..ada sorang makcik tegur aku dan terus menerus sembang..ada la kot setengah jam..

lepas dia blah..time tu pun matahari dah semakin tinggi..kecewa betoi la..nak shoot dah tak sesuai dah..tak layan nyembang nanti rasa macam kurang sopan pulak kan.dah la sakit hati handphone jatuh di sebabkan holder handphone tak sesuai..sakit pulak hati nak shoot dengan cuaca cantik tapi holder pulak tak kena..heran la kenapa depa cipta holder macam tu tah la kan..

holder biru rm2 yang aku beli tu lagi selamat.tapi masalah juga bab kena kepit dekat besi.kalau ada basikal senang tapi penat pulak nak kayuh.kalau tak sesuai tempat pun payah sebab holder tu selalu jadi senget sebab handphone berat..aku plan nak beli tripod holder tapi masalahnya semua design sama boleh buat handphone jatuh..kecewa betoi la wei...

lepas makcik bawang tu blah..aku teruskan shoot aku walaupun guna tangan saja *tu ja yang mampu dengan hari pun dah lewat ke tengah hari*
aku dah takdak idea..tiba tiba aku teringat nak shoot lagu yang tengah viral nyanyian thomas arya tapi tak ingat la pulak tajuk dia *malas google*

mula tu aku dah praktis dekat rumah.tapi aku guna lagu siti nordiana dan arwah acik spin..tapi dah alang alang terjumpa lagu lain.aku hentam saja la..lawak juga aku buat macam tu..ya lah nak duet dengan sapa.aku shoot sorang ja.si kembaq aku pun tak jadi join aku.spontan la aku shoot macam tu.dalam dua kali ada la.tu pun sebab aku lupa setting masa.yang ke dua tu aku buat sekali lalu ja.tengok lagi sekali terus puas hati dan aku terus post video..

best juga ramai yang terhibur..tapi..yang tak bestnya hanya dekat facebook bukan dekat instagram atau tiktok akaun asal yang aku shoot tu..mungkin sebab friend skit.kecewa tu memang lah kan tapi takpa lah..
pasni aku nak shoot duet lagu siti nordiana dan arwah acik spin pula..

esok pagi harap aku dapat joging lagi.boleh shoot lagi.aku nak shoot lagu senorita lama dah cuma aku taktau nak menari step macam mana..rasanya ikut tema aku lah...*tema hentam*

sekian berita tamat

No comments: