nuffnang ads

Sep 1, 2019

tiba tiba ada yang ingat kat aku #karatstory

masa ni aku lepak dekat ruang tamu rumah...sambil termenung kenang nasib diri..

kelmarin masa dalam perjalanan ke tokun untuk COD barang kawan aku.tiba tiba aku dapat 1 mesej whatsapp dari adik kawan lama yang bertahun menghilang..
dia jemput mai kenduri kahwin dia..aku rasa ni kenduri dia yang ke dua..hemm camtu lah noh.kenapa kenduri pertama tak ingat pun nak jemput aku.kali ni boleh pulak..tiba tiba ja noh..
tengok lah camna keadaan.aku nak sangat pi tapi bukan dalam keadaan aku macam ni...dah la sakit..menganggur pulak tu..
aku malu sangat hanya tuhan yang tahu.takdak sapa yang akan faham.kecuali orang yang lalui sama macam keadaan aku.
kalau pi mesti kawan aku tu akan gelak kat aku kan sebab aku takdak langsung perubahan..semakin teruk..
entah lah..aku dalam delima.nak pi kenduri aku segan.tak pi kenduri nanti menyesal..pi ka dak tetap menyesal..entah lah nak cakap macam mana..

sekian berita tamat

No comments: