nuffnang ads

Apr 17, 2018

takda apa apa yang menarik

masa ni tunggu masa nak solat.aku macam besa lah.lepak kat ruang tamu.fatin main handphone dan kemungkinan dia nak keluaq.mak plak main handphone dalam bilik..

malam ni sunyi dan bosan seperti biasa.tiada beza..sunyi..
tiada kawan kawan ajak lepak malam..
tiada kawan kawan ajak keluaq esok..
tiada kawan kawan bertanya kabar cakap rindu kat aku...
tiada..
tiada..
tiada..

mungkin aku akan terus hidup tanpa kawan di sisi.aku tak pernah memilih kawan tapi kawan yang memilih aku.hanya berwhatsapp tapi takdak rasa nak ajak aku keluaq pun.
semuanya macam tu.

ina dok jauh..maziah diam seribu bahasa.hanya yang selalu chat dengan aku hanya ina..amy..dan kadang kadang sangat kawan kawan fb aku..affy..

aku tak sabar sangat nak jumpa bff dua orang tu..affy dan chef.banyak tahun aku kenal depa tapi tak pernah sekali pun jumpa.aku berharap tak lama lagi.aku akan dapat berjumpa depa dua.

dulu...
aku rindu sangat sangat kawan kawan sekolah.tapi bila dapat berhubung kembali..keadaan dah tak sama macam zaman sekolah.
depa semua dah kawin dan sudah ada keluarga sendiri.
tiada soalan lain yang terlintas di fikiran depa hanya lah soal pasal kawin..
ahh malas la aku pikir semua tu...

kawan kawan sekolah banyak dah aku dapat jumpa.cuma kawan keja kilang tak jumpa lagi.aku rindu depa..
depa rindu aku tak?
depa masih ingat aku?

sekian berita tamat

No comments: