nuffnang ads

Apr 29, 2018

cuti hari ke 3

masa ni aku lepas makan aiskrim mcd fatin punya..

sepanjang hari ni aku sibuk mempraktis lukis muka aku sambil buat vlog.masih tak puas hati dengan semua video aku.dah la memori penuh.itu yang buat aku semakin stress menunggu ketibaan camera aku..

hari ni berlalu dengan suasana yang bosan seperti biasa.aku berkurung kat rumah sepanjang hari.plan asal nak ronda tapi di sebabkan aku tak dak kunci rumah.aku terpaksa lah pendam perasaan yang membuak buak nak meronda ni.

dari kemarin sebenaqnya nak ronda tapi keadaan aku yang kadang rasa letih dengan tiba tiba membuatkan aku berpikir 10kali untuk keluaq dari rumah.yang ruginya cuaca sangat cantik.kalau lah aku ada camera akan aku merakam memori terindah ini.memang tak sabaq sabaq nak buat vlog.

aku lebih selesa merakam guna camera sebab senang nak pegang.ringan dan kecil.aku pilih camera yang kecil bukan sebab apa.semuanya sebab terjadi kes kes yang tak syok aku nak share kat sini.
time nak rakam..ada ja yang serba serbi tak sesuai.

paling aku tak suka.kalau aku rakam dan orang tegur.malas betoi.memang malas hadap semua keadaan camtu.tak sabaqnya hanya tuhan yang tahu.berapa lama dah aku tunggu camera aku tu.buat masa ni aku dah stat keja.ada lah skit skit duit yang aku kumpul.masih mampu beli sebab harga rm370 saja.

sekian berita tamat

No comments: