nuffnang ads

Apr 27, 2018

cosway/watsons/guardian/bundle cuti hari pertama

hari ni cuti yey
masa ni layan tv.senario...

aktiviti aku hari ini.pagi pagi mak gerak aku mangkit joging.aku mangkit dengan malasnya.rela dalam terpaksa.selesai joging.balik rumah sarapan apa apa skit.

selesai mandi.bersiap.aku dan mak pi ke public bank bm.tutup akaun..selesai hal bank.kami menuju ke apple monkey kedai hp adik aku.aku edit apa semua akaun aku.selesai semua.aku dan mak menuju ke perda..selesai tekan keluaq duit bank.kami masuk watsons sat.tak lama kami masuk.cuma survey harga dulu.selesai watsons.

aku dan mak masuk cosway.bincang itu ini.beli lah 3 spirulina.2 cholrela.semua botol besaq.selesai cosway..masuk ke guardian cari bedak yang mak nak tapi takdak plak dah.sambil usha barang tiba tiba aku ternampak lah bedak compact syurah..uiis comey ja.macam nak ja aku beli bedak tu.tapi di sebabkan bedak silkygirl masih ada dan rasa macam tak penting lagi.aku pun letak lah balik bedak compact syurah tu.

kami masuk semula watsons dan beli epo seven seas dan rexona.selesai semua.kami terus ke warung kawan mak yang tak jauh dari kedai kai.sampai ja situ.aku memilih menu.nasi putih+ayam masak merah berserta teh ais.fuhh sedap dia sampai terbayang sampai la ni lah.

selesai makan.kami terus menuju ke mf mart bundle kat permatang pauh.macam macam pakaian yang cantik tapi rasa macam tak sesuai dengan aku plak.tapi masih terbayang bayang dress yang cute.bercorak cantik.ada 1 tu corak tema alice in wonderland.nak ambik tapi bila pikir balik.aku nak pakai masa bila plak?

mak dapat hoodie biru.simple dan sesuai la dengan mak.mak syok dapat jumpa size mak.aku suruh mak try kot tak padan.mak pun try.aku tengok sesuai elok dengan mak.

masa aku pilih t shirt.aku berkenan t shirt biru gelap.ada colar.corak macam pencakuk kapal lanun.2 kali aku tengok.rasa nak beli tapi...selalunya macam tu lah aku.tak beli tapi bila balik rumah.terbayang bayang plak dah.hemm.harap harap ada la lagi bila aku pi situ lagi nanti.tapi esok aku dan mak mungkin nak pi mf mart kulim plak.
hehee harap sangat dapat pakaian yang cute kat sana..

sekian berita tamat

No comments: