nuffnang ads

Apr 25, 2018

cerita pasal fashion

hari yang biasa biasa..berkerja..

kalau cerita bab fashion..memang aku tak berapa pandai.tapi aku suka sangat dengan fashion.

fashion...

Rock 80an
- aku memilih fashion rock 80an kerana bagi aku itu lah fashion..bila tengok movie mamat khalid tajuk rock..memang aku minat sangat.suka segala apa yang depa pakai.dulu zaman keja kilang.kalau aku beli pakaian.aku mesti pilih corak yang melambangkan style rock.

hippies
- ni bukan zaman aku membesar tapi aku tetap minat fashion ni.warna warna pakaian depa aku sangat suka..asesori depa semua melambangkan gaya retro..klasik..

mori
- fashion ni aku terjumpa masa tengah google pasal fashion hippies dan lolita...aku suka sangat style mori.aku pernah tengok watak pelakon dalam marry me mery..watak mery tu dia pakai ikut fashion mori tapi masa tu aku tak tau lagi.aku sangka tu fashion hippies yang pernah aku tengok dalam majalah BANG kakina dulu.tapi lepas aku google baru lah aku tau ni nama fashion mori (fashion gadis hutan)

lolita
- suka fashion ni.tapi macam tak sesuai plak nak try di sebabkan umoq aku ni..suka sangat tengok.pakaian yang sangat cute.bila aku google fashion harajuku.fashion lolita akan muncul.dekat jepun.ramai yang suka fashion macam ni.walaupun nampak pelik tapi comel.

indie
- zaman remaja aku.aku suka pakaian style indie.ringkas dan sangat selesa.

sekian berita tamat

No comments: