nuffnang ads

Apr 26, 2018

yey esok cuti

aku masih berniaga...panas dan stress duit kecik takdak.semua orang orang kaya kot.bagi duit besaq.

esok aku cuti.aku kena pi apple monkey.nak setting akaun akaun aku.blog dan vlog.lepas selesai semua.aku dan mak mungkin terus pi mf mart bundle dekat kulim.aku nak tengok kalau kalau ada pakaian yang menarik minat aku..aku nak cari fashion mori sebenaqnya.kat bundle tu selalu ada design ala mori.

kalau boleh.nak ajak mak singgah eco shop.hehe tak habih habih dengan eco shop.rambang mata tiap kali pi situ.ada ja barang nak beli.

kemarin barang face painting yang kembaq aku order dah sampai.mak tak sabaq terus buka.ada warna kembaq aku salah pilih.takpa lah.guna ja warna apa yang ada.cuti selama 3 hari.kemungkinan 3 hari..

banyak benda aku nak buat.sabtu alif mai.nak main dengan dia ja la.kalau nak buat video.memang susah la.

itu saja kot..aku bosan ni..

sekian berita tamat

No comments: