nuffnang ads

Apr 24, 2018

tidak tahan dengan skincare aku kali ini

masa ni masih di ruang tamu rumah.yang lain dalam bilik.aku sorang ja dok depan.

selama aku guna soap resdung ni.takdak langsung perbezaan.rasa macam membazir pun ada jugak lah.tapi takpa.aku masih boleh sabaq.aku makin tak senang hati selagi skincare aku yang masih berbaki ada di dalam toilet.rimas plak tengok sebab tak berhasil apa apa.

lepas abis semua baki skincare tu *nak buang membazir.terpaksa pakai sampai abis* aku penat untuk bertukar pencuci muka.aku akan guna safi manggis yang terus setia menolong aku tanpa jemu.biaq berpuluh kali aku tukaq pencuci muka.aku rasa safi manggis yang mampu menolong walaupun tak secepat yang aku harapkan.

biaq hanya sekadar BERSIH DAN MELEMBABKAN MUKA aku ni pun sudah cukup.aku dah penat nak bertukar tukar lagi.krim muka mungkin akan bertukar tapi tidak pencuci muka.

sekian berita tamat

No comments: