nuffnang ads

Dec 13, 2018

semoga semuanya kembali normal

masa ni aku baru lepas tutup suis laptop..

aku baru sudah baca dan padam semua novel yang aku karang.sebab banyak cerita agak tergendala.jadi aku ambik keputusan untuk padam ke semua bab dan terpaksa rangka cerita semula.cerita yang bersesuaian..

baru ni aku ada mengeluh dekat kawan lama aku tu pasal aku dah penat pikir pasal tak cukup duit.aku terpaksa keja semula.kalau boleh aku nak keja kilang jahit.tapi masalah aku takdak transpot.kena harap rapid saja.

buat masa ni.kalau kami sama sama dapat keja sekali.aku terpaksa lah tumpang kawan lama aku..hemm dah bertahun aku tak jumpa dia.dia kata dia cari aku kat rumah tapi rumah plak takdak sapa..
entah lah..

aku pi rumah dia.akhirnya dapat juga jumpa dia..tapi satu ja aku harap..harap sangat dia betoi betoi dah berubah dan matang..tak sangka umur dia muda skit dari aku ja..aku pun dah lupa..hemm

dulu aku pernah keja sekali dengan dia tapi kami naik van pi keja kilang.mula tu keja macam biasa.tapi masuk hari ke 3 kalau tak silap aku la..dia tak pi keja.aku call dia berkali kali.masa tu aku dah mula risau.takut dia takmau pi keja.tapi aku rasa time tu aku pi juga.dalam beberapa hari aku benti keja kot.aku pun dah lupa..kisah lama..

lepas tu aku call dia lagi.dia bagitau anak dia sakit..entah la betoi ka dak.aku harap sangat kali ni dia berjanji betoi dekat aku.aku benci sangat jenis janji tak pernah betoi..tapi kalau dia masih buat perangai lama.aku terpaksa tumpang fatin setiap hari dan naik bas dari bm saja..dan setiap hari aku berdoa semoga sentiasa sampai tempat keja dengan tepat masa..

dulu aku risau kalau takdak kawan nak pi sama sama cari keja tapi la ni.kalau kawan aku tak jadi pi.aku rasa aku terpaksa pi sendiri juga..family aku sorang pun taktau yang aku nak keja semula..

setakat ni saja berita yang tak berapa penting..sekian tamat

No comments: