nuffnang ads

Aug 27, 2018

esok balik kampung petani yey yey

masa ni aku baring baring atas tilam kat ruang tamu rumah tok..esok dah nak balik.takdak apa yang perlu kemas.esok kira cincai ja lah...

beberapa hari aku dan mak berkampung kat alor redis rumah tok.best macam biasa semula.tapi aku takdak mood nak buat video..
besa lah kan.muka sunburn tak abis abis..

esok balik penang.ada banyak hal kena settle.lusa mungkin stat niaga dah kot.banyak benda aku nak beli heheehe.kena lah kumpul duit..

nak pi kl lagi..negeri 9 lagi.semua pakai duit.nampaknya folding bike aku tu beli lepas balik dari kl-negeri 9.nampaknya bulan depan ja lah.

tak lama lagi barang aku order sampai..tak sabaq nak enjoy dengan apa yang aku beli...yey..pas ni cycling day akan muncul kembali...tak sabaq nak ronda..

sekian berita tamat

No comments: