nuffnang ads

Aug 28, 2018

planning esok

masa ni aku baring atas tilam aku...di dalam khemah kelambu moden..susah nak pasang.dalam proses beli khemah lain....

petang tadi sampai rumah dalam jam 7 lebih..penat makin terasa..entah lah kenapa tiba tiba kaki kiri aku asyik kebas kebas.pastu melarat ke kaki kanan pulak..entah apa lagi yang tak cukup entah lah.ishh..macam macam aku kena telan..penat..

esok banyak juga aktiviti.taktau nak nega bila..esok aku teman mak tukaq tayar hilux dia..

lepas settle.mesti mak ajak makan kat warung cik nah..ohh masakkan situ semua sedap sedap..settle makan tengah hari.terus pi kedai kai (apple monkey permatang rawa.bukit mertajam) ..entah nak bincang apa entah lah sambil ambik tripod aku tu.. * tak sabaq nak guna *
* backpack aku pun dalam perjalanan *

lepas settle hal kat apple monkey.aku nak ajak mak singgah beautra lah.ada lah satu dua tiga empat lima enam barang nak beli..hehehe.

malam tu rasanya kena buat bb cream plak.rimas selagi bedak compact yang tak serasi dengan aku tu masih dok ada dalam bekas dia..buat bb cream cepat skit clear.bleh beli magic bb all in one secepat mungkin..rasanya yang tu lebih serasi..

eh eh alang alang pi watsons nanti beli bedak compact.rasanya kena beli benda lain lagi.hemm emm hemm aku terbayang bayang sheet mask.

sekian berita tamat

No comments: