nuffnang ads

Aug 31, 2018

khemah/kelambu moden

masa ni baru lepas kutip cabai..aku dok depan kipas ruang tamu rumah...sambil bau masakkan mak yang sedap itu..tak sabaq nak makan oi..

kemarin lepas settle hal luaq.aku dan mak balik rumah dan rehat.aku cuci kain..settle cuci kain dalam 5.30 petang.aku mandi dan terus menaiki basikalku

setibanya aku di pekan penanti.aku meletakkan basikal merahku di satu sudut dan aku masuk ke mini market jimat.aku terus menuju ke tingkat atas * eh eh tulis serupa karangan sekolah pulak dah *

aku mencari khemah atau kelambu moden tapi pekeja situ kata takdak plak.sebelum tu aku belek 1 sling bag ni.aku suka design dia tapi aku nak yang jenis kulit tapi mahal sangat lah plak.sampai hari ni aku dok pikir lagi.nak beli ka tak..bag tu ada tulis logo FILA..salah satu brand paling rare zaman sekolah aku dulu.harga dia rm26 camtu lah.. * masih dalam pertimbangan untuk beli *

turun tingkat bawah aku jalan pi cari kedai yang haritu ada jual khemah.baru aku teringat bangunan dia yang baru bukan bangunan lama.aku terus patah balik dan ternampak tong tikam kat tempat selalu.aku terus menuju ke tong yang ada dinosor * kononnya nak tikam untuk alif la *  tapi rosak ka apa entah tak leh guna plak.masa tekan keluaq syiling nasib baik syiling aku tak terjatuh dalam longkang wei..ish..

try tong satu lagi tapi ada benda lain.mula tu aku sangka keychain tapi bila aku tikam.rupanya patung hiasan ja..tapi takpa takpa.nanti boleh aku buat hiasan dalam bilik aku * bilik tidoq aku? huh entah bila? *

aku masih dok teringat rantai loket love yang dulu aku tak tikam * alaa ruginya * menyesal pun ada.kalau ada kan boleh hadiah kat fatin.boleh dia gantung letak dalam keta dia.boleh gantung spek mata k pop bulat dia tu.

settle menikam benda comel.aku menuju ke basikal citybike merah aku.setibanya aku di destinasi.aku terus masuk dalam kedai yang jual khemah.masuk dan tanpa banyak pikiaq.terus aku pilih warna unggu sebab biru takdak..

sebenaqnya sebelum sampai kat mini market penanti.aku ada lah singgah kat kedai jual barangan army tapi tutup..selalu tutup.sakitnya hati wei..

takpa lah.ada rezeki nanti.aku akan tetap cari khemah ala army tu.

sekian berita tamat

No comments: