nuffnang ads

Aug 12, 2018

malas mencuba yang lain

masih di sini...mencari rezeki sebening di tepi longkang..ohh angin haba yang panas...aku semakin hitam..tidakkkk!!

beberapa bulan ni kulit aku semakin teruk..teruk...dan...teruk teruk teruk..bila nak tamat?

beberapa bulan lepas.aku try pencuci muka..ada lah brand yang satu ni.aku terpaksa rahsiakan..bukan brand yang dijual kat pasaran biasa tapi brand ni ada dijual kat stokis biasa..dengan mengunakan ayat yang menyakinkan aku untuk mencuba.aku pun try lah..

sehari dua memang takdak beza..

seminggu dua memang tak nampak beza...

sebulan dua memang ada beza..beza lagi teruk..muka aku yang dah memang teruk semakin teruk..

stress dengan sabun tu.aku bertukar ke safi manggis semula.syukur..safi manggis tak pernah mengecewakan aku..mungkin aku tak patut mencuba produk lain.

menyesal sangat tapi nak buat camna.dah aku terjebak sekali dengan sabun tu.kena lah teruskan.cuma tak sempat nak abis.aku dah buang.

baru beberapa hari lepas.aku guna safi manggis semula..kali pertama cuci dah nampak beza..bersih.lembut dan whitehead lambat naik lepas aku scrub guna st ives oatmeal.

masa aku guna sabun pencuci muka tu.kalau tak cuci guna scrub memang kasaq tak kira.whitehead naik banyak sangat.pastu susah nak hilang.1 minggu 4 kali kena scrub.jenuh la camtu wei..tak tahan la.lama lama nipis la kulit aku..

pastu aku perasan gak.muka aku macam gelap skit dari sebelum ni yang sedia dah sunburn.lepas stop 3 hari.jerawat yang susah naik pun tiba tiba muncul.kulit muka aku makin kering.kalau zoom guna camera.memang jelas nampak berbiji biji whitehead

krim brand yang sama aku try pun takdak kesan.vitamin c dia pun aku try pun takdak beza..heran lah aku.camna founder dia boleh kaya.hemm entah lah..kawan kawan aku guna pun tak nampak kesan apa apa.rugi duit dan masa ja..

aku betoi betoi dah serik nak guna brand yang gah gah punya testimoni.bila guna.takdak beza pun.kalau fake kot lah kan.tapi ni aku beli dari hq sendiri pun tak berkesan..stress betoi la wei.dah la aku siap tolong jual lagi kat kawan kawan aku.camna la depa maki aku agaknya..

sekian berita tamat

No comments: