nuffnang ads

Aug 12, 2018

seperti biasa

masih mencari rezeki sebening di tepi longkang...

cuaca panas seperti selalu.kadang petang angin bukit mai tiup muka aku..sejuk skit..skit ja lah..
entah sampai bila aku macam ni..semangat mak masih tinggi menggunung tapi dalam mak tak sedar..anak dia ni makin hari makin ketinggalan jauh dari semua orang orang yang berjaya..

walaupun mulut aku kadang serupa orang gila tapi aku sebagai anak tak sanggup tengok mak niaga sorang sorang..harap tahun ni last aku mencari rezeki sebening di tepi longkang..
buat masa ni tapak gerai kami semuanya ok.harap sangat aku dapat bertahan..

allah tolonglah hambamu ini..
aku tiada tempat untuk aku kongsi masalah.di sini saja yang sesuai rasanya.
takda sesiapa yang ingin dengar kisah aku.

sekian berita tamat

haku : sabaq cik reez

aku : ya ok..aku akan cuba...

No comments: