nuffnang ads

Aug 10, 2018

plan raya aidiladha 2018

aku tengah mencari rezeki sebening di tepi longkang...

semalam bila dah stat berblog semula.semangat menulis telah kembali.sebulan dua ni sibuk dengan drama dunia.sampai terlupa dunia blogger.bila dah masuk dunia blogger balik.mulalah nak menulis macam macam (menaip sebenaqnya)

aku rasa raya aidiladha 2018 ni tak nak enjoy lama sangat lepak kat kampung long boh sebab aku ada projet besaq dalam hidup aku iaitu projet tudung bawal.

dua bab dah kira setel.cuma tunggu barang sampai.bab seterusnya aku kena beli kain.baru baru ni dah cari tapi masih tak jumpa yg selesa.

baru baru ni aku cuti dan tiba tiba rasa nak pi sp.semangat sangat nak pi sana hari tu.terbayang suasana kat sp.memang dari pandangan mata orang lain.sp takdak apa apa.tapi kalau dari pandangan mata aku..terlalu banyak kenangan aku kat sp.aku nak pi sana.cuma nak lepas rindu..

tengok lah nanti.lepas balik raya kat perlis.aku takmau dok lama kat sana.aku nak balik selesai apa yang tertangguh lama.

dah la cuti baru ni ada gangguan skit.nak pi sp tak boleh sebab rapid dah stop bas ke sp.heran lah..sedangkan kalau dari kepala batas setengah jam dah sampai sp..mungkin tak ramai kot orang naik bas pi sp..mungkin la...satu hal lagi plan nak gunting rambut tergendala.sampai hari ni tak gunting rambut.rimasnya..

sekian berita tamat

No comments: